الاثنين، 30 يناير 2012

ريشة !!






تعرفوا !!




انا نفسي اكون ريـشـة

ونفسي اركب جناحــات

ونفسي عمري الجــاى 

يكون اجمل م الي فــات!



نفسي ابطل اكتب قصيدة

وابـكـى ف اخـرهـا!!



او اشوف فـمـرة حد يـشـبـهـنـي..

فأفـتـكرها...!!


نفسي ارجع تاني زي ماكنت

من سـنـتـيـن!!



افرح...ابكي...واموت م الحنين!!

انسان...عايش بيقاوم الانـيـن



نفسي ارجـــع انـــا...

او اكون ريشة ....وأطـيـــر!!






المدونة

7 التعليقات:

haneen nidal يقول...

نفسي ارجـــع انـــا...

او اكون ريشة ....وأطـيـــر!!


:


MEEEEEE 2 :((

انتي من امتى يا ساره بقيتي تحسي بي كدا :p

جميله جدا رغم الشجن الي مليها

تسلم ايدك

* اول الخط * يقول...

بحس بيكي من زماان بس انتي مش واخدة بالك...



ربنا يخليكي ع زووقك ورقتكم...

ومحجاش تجبلك شجن حزين ابدااااااااااااااااا

Angham Salah يقول...

تووووووووووووووحفه والله

* اول الخط * يقول...

ربنا يخليكي ياانغاام...

وجودك معنا هنا احلي...

ونورتينا يا قمر

ميرو يوسف يقول...

توووووحفة يا سارة
تعرفيي احن حاجة فيكي انك بتلمسي حاجات جوايا اوووووووووووووووووي
كل ما اقرا حاجة ليكي اعيط
بجد . احساسك دايما في محله
ربنا يحميكي

ميرو يوسف يقول...

نفسي ارجـــع انـــا...

او اكون ريشة ....وأطـيـــر!!

arab girlscool يقول...

This is such a nice addition thanks!!!
شات صوتي شات صوتي
عرب كول
شات صوتي مغربي
دردشه صوتيه
انحراف كام
منتديات منتديات عرب كول
غلا الروح
شات غلا الروح
شات صوتي
شات مغربي

إرسال تعليق